söndag 22 november 2009

Nybliven bloggare

Okej, då var man nybliven bloggare då. Jag har försökt innan men misslyckats så vi får väl se hur detta kommer gå. Det känns dock ganska ok denna gången, denna bloggen blir ju lite annorlunda än förra. Här tar jag mitt utrymme för att få utlopp för mina egna filosofier, tankar och funderingar. Här får jag möjlighet att uttrycka vad jag känner och vad jag tänker på utan att någon ser det om inte jag väljer det. Smart faktiskt, detta med blogg... jag tror att jag gillar att blogga:) Min tanke med bloggen är också att jag ska försöka hitta min inre bitch igen. En gång i tiden kallade mina vänner mig för bitch och jag bar mitt smeknamn med stolthet. Med denna bloggen hoppas jag kunna återta lite av min bitchighet och vad just ordet bitch betyder för mig kommer jag gå in på vid annat tillfälle. På återseende vänner, tills nästa gång bjuder jag farväl:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar